Finn svar på de vanligste spørsmålene om våre tjenester og produkter. Rask og enkel hjelp for deg.
Vi har «Min side», en plattformuavhengig Web-løsning som kan nås fra forskjellige enheter med nettleserstøtte. Pålogging med mobilnummer som er registrert på avtalen. Her finner du bl.a. fakturaer, kostnader og oversikt over ditt forbruk.
Det ordner vi i de fleste tilfeller, ta kontakt med oss.
E-faktura kan vi legge inn på avtalen din, eller du kan bestille det selv i nettbanken. Du kan deretter velge e-faktura på «min side». Husk å aktivere ja takk til alle – JTTA i nettbanken din.
Med e-faktura slipper du papirfaktura. Du får en elektronisk faktura i nettbanken som du må godkjenne. Da sparer vi papir og du slipper å betale fakturagebyr. E-faktura kan kombineres med Avtalegiro, da blir fakturaene dine automatisk betalt og du trenger ikke å foreta deg noe som helst. Avtalegiro må du bestille selv i nettbanken din.
Avtalen din er spotprisen på det åpne markedet Nord Pool som ganges med ditt faktiske forbruk. I tillegg betaler du et kjent påslag og en månedsavgift.
Nei, vi har ingen bindingstid. Vi har heller ikke avbruddsgebyr
Vi selger strøm til salgsregionene NO1 Sørøst Norge, NO2 Sørvest Norge, NO3 Midt Norge og NO5 Vest Norge.
Har du flyttet til ny bolig og glemt å bestille strøm kan du melde flytting 30 dager tilbake i tid. Dersom du ikke får bestilt strøm innenfor denne perioden, vil du bli satt på leveringspliktig strøm fra ditt nettselskap.